The Night Shift Hog Wild
S1, E3: As Drew (Brendan Fehr) struggles to hide an injury, a series of accidents leaves TC (Eoin Christopher Macken) reattaching a hunter’s severed hand and lands Jordan (Jill Flint) in the middle of a family feud that threatens to stop a lifesaving blood transfusion.