How to Make a Middleton Quilt
S4, E9: The women of Middleton make Cassie and Sam a wish quilt for their wedding, which, according to legend, grants wishes for anyone who contributes a square. Proving wishes really do come true, Cassie gets an unexpected surprise at her bachelorette party.