If Only the Fool Would Persist in His Folly
S1, E3: Jackie searches for his absent informant as Jenny searches for purpose, revisiting her passion to become a teacher. Decourcy works up a plan to overcome the town's infamous "Code of Silence" and get a few suspects to talk. Minogue is assigned a big case, but not the one he actually cares about. Jimmy skips town to visit his kids and finds that, even a thousand miles away, he's not safe from his problems back home.