It's Not a Rumor
S2, E3: Nathan James returns home to Norfolk on a mission to produce and mass distribute the cure. With his family now safely aboard the James, Chandler sends his crew in search of their own friends and loved ones. Who, if any, will find their families? And will those who do return to the ship?