Married to a Psychopath Killer on the Run
S1, E1: It was an extraordinary case that almost allowed a murderer to evade justice and kill again. Only the persistence of a lone detective ensured that he was caught and jailed. In this true crime documentary on BBC Select, the story of fraudster and killer Malcolm Webster is explored. Detective Charles Henry tells his story for the first time, explaining how Webster was able to cover up his crimes.