Welcome to Sweden Learn the Language
S1, E2: Bruce and Emma continues to try and adapt to Swedish life by attempting to learn the language. He enlists the help of a former client (Will Ferrell) and strikes upa surprising friendship with an Iraqi immigrant. Bruce and Emma have trouble finding some "alone time" at her family's summer house.