Welcome to Sweden
Bruce tries to start over and find a job in Sweden. One of Bruce's former clients (Gene Simmons) tracks him down in Stockholm. Bruce longs to have a memorable face.
Bruce's parents (Patrick Duffy and Illeana Douglas) come to Sweden for a visit and the ultimate culture clash with Emma's parents. Emma tells Bruce she's pregnant. Bruce's father can't tell the difference between gay and European.