Lee Harvey Oswald - October 5, 1957 - November 22, 1963, Pt. 1 Quantum Leap
S5, E1: Part 1 of 2. Sam (Scott Bakula) has an opportunity to change history forever when he leaps into the body of Lee Harvey Oswald on several occasions, including the day of JFK's assassination. With Dean Stockwell.