S2, E14: Chuck helps a heartbroken Morgan spy on Anna but, after he flashes on Anna's new boyfriend, he, Sarah and Casey are sent to discover the guy's connection to a dangerous gang. Meanwhile, Jeff and Lester try to convince Ellie and Awesome to hire their band, Jeffster!, for their wedding.