S1, E2: In order to buy a television, Max and JC offer the Mayor to make muffins for her little celebration, but the muffins are inedible and the little celebration turns into chaos. Everything is back to normal when the muffins end up being used as fertilizer and Max and JC earn enough to buy their TV.