Noddy, Toyland Detective Noddy and the Case of the Broken Crystal Memory Game
S1, E1: As DareDale Challenge race is about to start, it is discovered that the Climax - the crystal memory game - has been broken; Clockwork Mouse tries to fix the game while Noddy and Revs investigate who was responsible.