Part 6, 'Crossroads'
S1, E6: In Afghanistan, U.S. Marines continue to work to overcome challenges while advising and assisting the Afghan National Army. Meanwhile, the Pentagon keeps focus on extremist threats around the globe. Military leaders discuss the growing concerns in Africa, deploying special operations forces uniquely equipped to handle threats there. And in Panama, a U.S. special agent joins local security forces tracking migrants for terrorist threats.