Kevin Can Wait Phat Monkey
S2, E22: When Monkey Fist lands Alviti's big account to provide security for his parking garages, Kevin inadvertently derails Rootger's efforts to study for his security guard test and puts the new job in jeopardy, much to Vanessa's dismay. Also, Kendra and Chale try to persuade an investor to help finance their brew pub idea.