The Mind of a Chef Pig
S1, E2: Explore David Chang’s relationship to the pig. He travels to San Sebastian to discuss pork bushi, prepares pork belly and tonkotsu, and visits Montreal with comedian Aziz Ansari for Wilensky’s fried bologna sandwich.