S1, E1: Newly-appointed Secretary Of State Elizabeth McCord is immediately faced with a maelstrom of complex political challenges, and an international hostage situation is her top priority. Meanwhile at home, Elizabeth questions whether she did the right thing by taking this job, as her children are finding it difficult to adjust to their new schools.