SuperMansion Puss in Books
S1, E5: When Sgt. Agony discovers that Cooch is illiterate, the League of Freedom bands together to help her study for her GED. American Ranger embarks on a road trip in search of the American dream and Jewbot yearns to be an inspirational influence.