Akedo: Ultimate Arcade Warriors Ready Fight Split Strike
S1, E1: Jet, Bria and Cub are determined to become legends in the Akedo Championships and spend time in the game leveling up their skills and rising through the ranks; Jet makes an enemy of Team Ward.