Really Close Encounters
S1, E6: Examining the probability of life in outer space; Rob Riggle is on the case and heads to the Nevada desert, a UFO hotspot; he meets with an ex-CIA agent, Air Force pilots, a professional UFO hunter, and a team of investigators.