Rob Riggle: Global Investigator
Rob's recipe to solve a 300-year-old pirate mystery in the Florida Keys is: one shovel, one metal detector, one Daquiri.
Most people know about Wyatt Earp and the shootout at the OK Corral but only Rob Riggle knows that this classic story is directly connected to the lost treasure of Skeleton Canyon.
In order to find out what happened to Rome's 9th Legion, which vanished into thin air; Rob meets with military historians and archaeologists, searches through muddy bogs, analyzes ancient skulls and learns about Roman ghosts.