Rob Riggle: Global Investigator The Mysterious Disappearance of The Lost Legion
S1, E5: In order to find out what happened to Rome's 9th Legion, which vanished into thin air; Rob meets with military historians and archaeologists, searches through muddy bogs, analyzes ancient skulls and learns about Roman ghosts.