Tribal Bootcamp
Every fitness trend has been exhausted in gyms worldwide. But are any of these fads key to a healthy life? Travel with comedians Joel Dommett and Nish Kumar to diverse communities that lead highly active lifestyles based on ancient forms of exercise.