The Following Reflection
S2, E5: In an attempt to learn new information, Ryan and Max capture a suspect. But complications lead to a game of dangerous cat and mouse. Also, while Joe grows accustomed to his surroundings and establishes a plan of his own, while Emma realizes she is in dangerous company.