Savage X Fenty Show
S1, E1: Rihanna is an icon whose work in music, fashion and beauty is unparalleled. The SAVAGE X FENTY SHOW is a shoppable visual event, giving us a look into Rihanna’s creative process for her latest lingerie collection. Modeled by incredible, diverse talent; celebrating all genders and sizes; and featuring performances by the hottest music artists, nowhere else will you feel this kind of empowerment.