Savage X Fenty Show
Rihanna is an icon whose work in music, fashion and beauty is unparalleled. The SAVAGE X FENTY SHOW is a shoppable visual event, giving us a look into Rihanna’s creative process for her latest lingerie collection. Modeled by incredible, diverse talent; celebrating all genders and sizes; and featuring performances by the hottest music artists, nowhere else will you feel this kind of empowerment.
Rihanna invites you to a high energy and visually stunning experience where you can watch and shop her latest lingerie line. Hear from Rihanna, those closest to her, and go behind-the-scenes of the Savage X Fenty brand as you sit front row to see top artists and models featuring Travis Scott, Rosalia, Bad Bunny, Lizzo, Cara Delevingne, Miguel, Bella Hadid, Normani, Willow Smith and many more.
Rihanna’s Emmy nominated Savage X Fenty Show Vol. 3 is an immersive fashion experience that combines fashion, dance, and music with iconic architecture and unforgettable performances. Featuring an all-star cast debuting the latest Savage X Fenty styles, the show is a visually stunning cultural moment that redefines sexy.
Rihanna’s Emmy winning Savage X Fenty Show Vol. 4 brings you a a seductive fashion fever dream that blends style, dance, and music with the hypnotic essence of nocturnal nature. Featuring a star-studded cast all wearing the newest Savage X Fenty looks, the show is an un-missable visual feast.