The Arrangement Scene 23
S2, E4: Kyle balances his duties as a director while also dealing with the media pressure surrounding "The Kill Plan"; Megan decides to connect with someone from her past in her quest to find dirt on IHM; DeAnn embarks in a new direction with her marriage.