The Arrangement
Struggling actress/waitress Megan Morrison gets the opportunity of a lifetime when she auditions for a movie with Hollywood's hottest A-lister of the moment, Kyle West, but ends up getting more than she bargained for when he offers her a contract marriage worth 10 million dollars.
The Ex
Kyle and Megan's relationship starts with a whirlwind trip to Venice; Megan experiences some of the best and worst that her new life has to offer; Kyle pulls back the curtain on some of his true colors for the first time.
Aspects of Megan's private life are leaked onto the Internet; Terence and DeAnn confront the studio's rising concerns about Megan; Hope and Shaun must figure out how they fit into Megan's new life.
Megan struggles to figure out the next step in her career; Kyle attempts to reconnect with her on an unpredictable double date with a superstar pro athlete and his outspoken wife.
Megan takes a course at the Institute to get closer to Kyle; Terence grows concerned about Kyle's erratic behavior; DeAnn finds herself entangled in a new, provocative relationship.
Megan preps for the opening night of her play; Kyle must deal with the reemergence of a controversial person from his past; Terence realizes he needs Kyle's help to save the Institute from a possible scandal; DeAnn discovers a much-needed escape.