S6, E2: Hank worries a rising tennis star’s health may prevent her from taking her career to the next level, while a fellow pro at her club may have fallen ill from an unexpected source. Later Hank and Evan adjust to a startling revelation about Eddie’s past. And Evan and Paige reach a new milestone. Elsewhere Jeremiah finds peace in an odd place.