The Kitchen Summer Weeknight Warrior
S17, E11: Geoffrey Zakarian's orecchiette with shrimp and corn; Katie Lee's grilled chicken and kale Greek salad; Sunny Anderson shares a supermarket fix to make chicken cheesesteaks; Donal Skehan drops by to make a spicy steak noodle bowl.