Super Hot Store
S2, E15: The storewide heater malfunction magnifies angry tensions between Amy, Jonah and the back warehouse employees after both sides refuse to clean up a spill. Meanwhile, Dina and Garrett find a way to pass the time and Cheyenne helps Glenn through an existential crisis as he tries to fix the heater himself.