Burgers, Brew & 'Que Sweet and Savory
S2, E2: Michael Symon visits Scott Conant's favorite burger and brew bar in New Orleans, learns how two brothers have stormed the classic barbecue scene in Kansas City, KS, and dives into a lively artisanal sausage joint in Austin, TX.