Cat's Eyes Tamara
S1, E1: The Cat's Eyes infiltrate a gala event held on the first floor of the Eiffel Tower to steal a Japanese artwork that belonged to their father, who mysteriously disappeared 12 years ago when a fire broke out in his art gallery.