Cat's Eyes
The Cats Eyes plan a risky exchange of paintings along the Seine and aboard tourist boats, unaware that both traffickers and the police are closely following their every move.
The Cat's Eyes must infiltrate the Bastion, the ultra-secure headquarters of the Paris police, to retrieve a video that incriminates Tamara.