Bobby and Sophie on the Coast Taste of the Beach
S1, E3: Bobby and Sophie Flay check out the culinary scene in the beach towns around Los Angeles. From Malibu to Venice to Playa del Rey, they visit chefs taking advantage of the area's abundance of fresh seafood. Bobby cooks up a beach-inspired meal.