Bobby and Sophie on the Coast
Bobby Flay and his daughter, Sophie, embark on a food tour across the California coastline, on a mission to visit amazing restaurants and inspired chefs.
Downtown LA Food Finds
Bobby and Sophie Flay explore downtown Los Angeles, hitting the revolutionary eateries that are part of the area's culinary rebirth and restaurants that have stood the test of time, like Langer's Deli. Bobby makes the ultimate goat tacos.
Bobby and Sophie Flay check out the culinary scene in the beach towns around Los Angeles. From Malibu to Venice to Playa del Rey, they visit chefs taking advantage of the area's abundance of fresh seafood. Bobby cooks up a beach-inspired meal.