Fillmore Test of the Tested
S1, E2: Is the Satty-9 standardized test a fair way to judge students’ intelligence? Someone—disguised as the X Middle School mascot, Lobstee—doesn’t think so. Ingrid and Fillmore track down the renegade lobster and the stolen exams.