Fillmore
Cornelius Fillmore, a juvenile delinquent with a record, was caught raiding the school's new chalk shipment. He was arrested and given a choice by the safety patrol officer who caught him: either help him solve another case or spend the rest of middle school in detention. Fillmore decided to help out and he eventually decided to join up with the safety patrol. The show is based around him and his partner Ingrid Third at X Middle School.