The Captains
S1, E4: In this episode we see three captains in very different phases of their careers: Quinn Hughes in his first year as a Captain in Vancouver, Gabe Landeskog in what could be his last year in Colorado, and Jacob Trouba in the middle. All three men have very different leadership styles, but they all personify a tradition that is purely hockey.