The Fastest 2 Minutes in Cooking
S16, E1: In Kentucky, 15 chefs are off to the races at Churchill Downs for the ride of their lives; the chefs must make a dish that will appeal to a crowd of 200 at a Kentucky Derby party; Churchill Downs' own chef David Danielson serves as guest judge.