Rehab Addict Lake House Rescue The Little Lake Cottage
S1, E1: Nicole completes the historic lake cottage she rescued from destruction almost a decade ago. The team starts with beautifying the exterior, overhauling the roof, siding, porches, landscaping and making a unique kids' tree fort.