Rehab Addict Lake House Rescue
Home renovation star Nicole Curtis returns to her hometown of Lake Orion, Michigan, to complete the costly and complicated transformation of an over 100-year-old lakefront property she purchased for her family.
The Little Lake Cottage
Nicole completes the historic lake cottage she rescued from destruction almost a decade ago. The team starts with beautifying the exterior, overhauling the roof, siding, porches, landscaping and making a unique kids' tree fort.
Nicole turns her attention to the inside of the cottage and transforms the top floor into her own personal retreat complete with a bedroom, bathroom and dressing room. She also creates a kids room with a feature that must be seen to be believed.
Nicole lifts her tiny lake cottage into the air and builds a brand-new first floor and basement underneath. The final challenge is to fill these new spaces with the historic details she loves, a task that could either make or break the project.