Chicago Fire The Magnificent City Of Chicago
S10, E22: The Magnificent City Of Chicago. The big wedding day arrives and Firehouse 51 welcomes Casey back to celebrate the joyous occasion. Emma's plans to replace Violet come to a shocking end.