Not Her First Rodeo The Most Dangerous Sport on Dirt
S1, E1: Champion bull rider Jorden Halvorsen - joined by rookies and returning pros - begins a new season of her women's bull riding league, with each cowgirl hoping this will be their year to win the championship buckle.