The Price of Greatness
S2, E9: The 2nd Mass meets new faces, while Tom comes across his former mentor and professor Arthur Manchester (guest star TERRY O'QUINN). But it's difficult to know whom to trust. Maggie begins to realize that Pope may not be sticking with the group very long. And Tector embraces his military past.