The Rehearsal
S1, E6: As pressure mounts before the launch of the new season, Rodrigo erupts. His behavior alarms the symphony's business advisor, Edward, who warns Gloria to rein him in - just as her star conductor takes the orchestra on a surprise field trip. In the wake of all the drama, Hailey arrives home to find Alex, wondering why she hasn't returned his calls.