The Secret of the Old Morgue
S1, E2: When Nancy learns that Tiffany Hudson's corpse is being moved out of Horseshoe Bay for a private autopsy, she puts her investigation into Lucy Sable's dress on hold to pull off one of her most risky missions yet.