Gosick There is a Mysterious Ghost in the Abandoned Warehouse
S1, E5: The Phantom Thief Kuiaran returns after an eight-year absence. Kujo is knocked out as he investigates the strange sounds emanating from the haunted storehouse. And, as usual, Victorique must put the pieces together before anyone else gets hurt.