Tricks, Treats and Tows
S1, E4: Halloween on the strip means huge crowds and Vegas' scariest tows. A drunk man dressed like a giant baby refuses to let Shawn tow his car. A frightening find spooks Pineapple. During a call at a haunted house, the tow truck driver is terrified.