Sin City Tow
Millions come to Las Vegas to gamble, party and forget all their inhibitions, often rolling the dice with where they park their car.
Car Sharks
Tow truck drivers hunt for illegally parked cars in Las Vegas. A driver gambles and accepts payment in casino chips.
Pineapple argues with a woman who has a "hall pass" from her husband; Jeremy gets in a fight, and Elmer hunts for a massive haul.
A drunk man dressed like a giant baby refuses to let Shawn tow his car. A frightening find spooks Pineapple.
TW goes toe-to-toe with an angry Elvis, and Jeremy contends with salty strip club clients while Pineapple senses déjà vu in a trucker's lot.