Counting Cars
McQueen For A Day
Pawn Stars Rick Harrison shows up to give the guys of Count s Kustoms the project of a lifetime.
Get revved up when Danny spots a killer 1967 Pontiac GTO at one of the biggest car shows in Vegas.
Trouble finds Danny when he makes a reckless buy at an auction. Will a hunk of junk force him to finally admit defeat?
Tasked with building a custom bike for a disabled man, Danny and his team must figure out a way to tackle a tricky transformation.
Danny may be in over his head when he takes on his first boat. Will he be able to tread through the rough waters or will he be forced to abandon ship?