Big Easy Motors
A man with an uncanny knack for finding hidden gems under generations of decay, Charles Handler turns piles of junk into custom cars. With his right hand man, Trey, he searches all over Louisiana, including the backwoods and the bayou, for classic cars no one wants, invests his own money to restore them, and then sells them to the highest bidder.
Charles and Trey stumble across a 1970 Z28 Chevrolet Camaro in the bayou; after gaining a new team member, Charles races the clock to transform the Camaro into a classic worth selling at auction.
Charles and Trey are hired to fix musician Pepper Keenan's 1955 Chevrolet, taking on the challenge of rebuilding the engine to crank out 400-plus horsepower.
Striving to bring a rusty 1968 Chevy El Camino back to life, Trey and Charles must find a way to turn a profit on a classic car missing an engine and a transmission.
Charles and Trey find a Pontiac Firebird Trans-Am in their friend's junkyard; after further research Charles finds out it's a rare Trans-Am referred to as the Bandit Edition.
Charles and Trey head to a farm to purchase a rundown 1967 Ford Mustang, then they must make a decision whether to take it back to stock or soup it up.